środa, 9 stycznia 2019

Zaczynam

No i jestem, na blogu :)
Dlaczego? Bo chciałabym przybliżyć Wam swój świat - świat pracy jako szef, świat pracy na budowach, świat walki ze stereotypami. Wszystkim Paniom które trafią na tego bloga chciałabym pokazać że można, że da się pracować z samymi Panami, że można być ich przełożoną i można wypracować sobie ich szacunek. Panom, którzy będą czytać bloga chciałabym pokazać że kobieta też potrafi, też zna się na zaprawach, bloczkach, poziomach i pionach i potrafi czytać projekt.
Nie chcę się tu wywyższać i pokazywać na siłę jak pięknie jest być szefową i jak mile się współpracuje z ludźmi. Chciałabym przekazać jak najwięcej i jak najlepiej. A co z tego wyjdzie? przekonamy się wkrótce :)

 Od początku swojej kariery zawodowej związana jestem z tzw. budowlanką. Pracowałam "po każdej stronie barykady" - począwszy od Inspektora Nadzoru, Inwestora Zastępczego po Zamawiającego, Wykonawcę i Generalnego Wykonawcę. Od niedawna razem z partnerem tworzymy własną firmę i własną markę. Budujemy!

Postaram się na tym blogu pokazać Wam codzienne życie szefowej, która codziennie rano musi wyprawić dzieci do szkoły i do żłobka, później ogarnąć kilka budów, porozmawiać z pracownikami, czasem się z nimi pokłócić a czasem ich pochwalić, zadbać o niezbędne zaopatrzenie (zarówno to dla pracowników jak i to do domu 😂) po czym odebrać dziecko ze żłobka, wrócić do domu, poczekać na dziecko ze szkoły, itd, itd.... się dzieje 😄 ale ja bardzo to lubię i mam nadzieję, że zarażę Was tym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz